Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Koncerny Vivendi Universal a Hachette-Lagardere sondují fúzi

Redakce MAM30. 7. 2004

Manažerské špičky vydavatelského koncernu Hachette-Lagardere a zábavního holdingu Vivendi Universal zkoumají možnost, za jakých podmínek by se mohlo uskutečnit spojení obou společností. Informoval o tom francouzský týdeník Le Canard Enchaine.
Podle něj jsou výsledky rozhovoru mezi Jean-René Fourtouem (Vivendi) a Arnaudem Lagardérem (Lagardere) zatím otevřené, obě strany nedospěli k žádnému závěru. Zástupci obou firem informace odmítli komentovat.
Hachette-Lagardere patří k největším hráčům na francouzském trhu regionálních médií a díky společnosti EADS, která vyrábí civilní a vojenská letadla nebo obranných raketových systémů, je rovněž zastoupen i na zbrojařském a leteckém trhu.
V uplynulém roce Hachette-Lagardere od Vivendi Universal odkoupil skupinu nakladatelství Editis. Na nátlak zástupců Evropské komise však musel 60 procent společnosti prodat za 660 miliónů eur další investorské skupině pod vedením barona Ernesta Seilliereho.
V České republice se Laradere angažuje na trhu časopisu a podle tvrzení ředitele Novy Petra Dvořáka byla tato skupina loni jedním z vážných zájemců o největší českou komerční stanici.
Zábavní koncern Vivendi Universal v současné době hledá všechny cesty, jak snížit miliardové dluhy. Z původních 35 miliard eur díky restrukturalizaci a rozprodeji některých aktivit (Vivendi Universal Entertainment, Canal+) klesly v roce 2003 na 11,6 miliardy eur.

Hospodářské noviny, 30. 7. 2004, autor: (abo)

×

Výrobci nealko nápojů doplácejí na počasí

Starší článek

Zájem Američanů o televizní přenos stranických sjezdu opadá

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více