Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Komunikační skupina Grey je na prodej

Redakce MAM7. 7. 2004

Globální síť Grey minulý týden oznámila, že si najala investiční banku Goldman Sachs na pomoc při prodeji celé společnosti. O reklamní síť v současné době bojují dva hráči – Publicis a WPP. O koupi rovněž uvažuje japonský gigant Dentsu. Ze sedmi největších komunikačních holdingů – Omnicom, Interpublic, WPP, Publicis, Dentsu, Havas a Grey, z nichž poslední dva nepatří do uskupení, jež sdružuje další agentury, má podle časopisu Marketing week největší šanci globální síť Publicis. Grey je na prodej za 1,3 mld. dolarů.
Podle Tomáše Davida, account directora agentury Grey, se žádné změny v české pobočce agentury nepřipravují. “Informace o prodeji sítě k nám do agentury přišla, nemohu se k tomu však vyjádřit, protože nevíme, co se děje v zahraničí,” uvádí Tomáš David. Mediální plánování a nákup pro Grey má v České republice na starosti společnost MediaCom. Ta se stala vítězem globálního mediálního tendru na nákup a plánování médií pro společnost Deutsche Telekom. Tendr probíhal v pěti evropských zemích včetně ČR. Dosud T-Mobile spolupracoval od roku 2003 s agenturou Universal McCann Prague. V oblasti public relations Grey spolupracuje s agenturou GCI, o podlinky se stará společnost G2.

-Naďa Ghaniová-

×

Města nabízí plakátovací plochy, aby zabránila černým výlepům

Starší článek

Francouzský mlékárenský kolos v ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více