Komunikační skupina Grey je na prodej
Globální síť Grey minulý týden oznámila, že si najala investiční banku Goldman Sachs na pomoc při prodeji celé společnosti. O reklamní síť v současné době bojují dva hráči – Publicis a WPP. O koupi rovněž uvažuje japonský gigant Dentsu. Ze sedmi největších komunikačních holdingů – Omnicom, Interpublic, WPP, Publicis, Dentsu, Havas a Grey, z nichž poslední dva nepatří do uskupení, jež sdružuje další agentury, má podle časopisu Marketing week největší šanci globální síť Publicis. Grey je na prodej za 1,3 mld. dolarů.
Podle Tomáše Davida, account directora agentury Grey, se žádné změny v české pobočce agentury nepřipravují. “Informace o prodeji sítě k nám do agentury přišla, nemohu se k tomu však vyjádřit, protože nevíme, co se děje v zahraničí,” uvádí Tomáš David. Mediální plánování a nákup pro Grey má v České republice na starosti společnost MediaCom. Ta se stala vítězem globálního mediálního tendru na nákup a plánování médií pro společnost Deutsche Telekom. Tendr probíhal v pěti evropských zemích včetně ČR. Dosud T-Mobile spolupracoval od roku 2003 s agenturou Universal McCann Prague. V oblasti public relations Grey spolupracuje s agenturou GCI, o podlinky se stará společnost G2.
-Naďa Ghaniová-