Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kapr Jakub, jihočeský maskot, ve večerníčku

Redakce MAM28. 7. 2004

Na jihu Čech vzniká kreslený mnohadílný večerníček o kapru Jakubovi, který v podvodní říši vypráví o světě lidí. Jakub je maskotem a turistickým symbolem projektu Jižní Čechy pohádkové. Bude proto ve svých příbězích přibližovat historii a tradice některých jihočeských lokalit.
“V současné době se pod vedením režiséra Zdeňka Trošky zpracovává první pohádka s názvem Mrkvanov. Scénář bude předán k základnímu rozkreslení Jaroslavu Kerlesovi a následně ve spolupráci s TV Gimi do zlínské školy k animaci,” informoval duchovní otec projektu Jižní Čechy pohádkové Marcel Goetz.
Soukromá televizní společnost TV Gimi, regionální jihočeský partner televize Prima, chce podle Goetze jednat o budoucím uvedení večerníčku s Českou televizí. Seriál by měl mít 25 dílů, měl by být prodejný i na zahraničním trhu, uvedl Goetz.
První promítání prvního dílu večerníčku předpokládají jeho tvůrci 7. listopadu na 3. karnevalu s kaprem Jakubem v DK Metropol v Českých Budějovicích.
Jihočeská monarchie, jíž symbolicky vládne “jihočeský král” Zdeněk Troška, už má po kraji na 60 pohádkových kanceláří a vyslanectví – zejména tamních mapových a informačních center, ale i jiných institucí ochotných ke spolupráci.
Akcí je během roku několik. Při celoročním “vandrování s kaprem Jakubem” si děti ve Vandrovní knížce mohou vybarvit obrázky a přečíst básničky a pohádky a mají z různých míst postupně nasbírat šest razítek s kaprem Jakubem. Když pak navštíví Hlavní pohádkovou kancelář v Českých Budějovicích, mohou dostat diplom a kouzelnou pastelku a zapsat se do Kroniky kapra Jakuba.
Jednotlivá jihočeská místa, regiony či pohádkové kanceláře charakterizují různé podoby Kerlesova kapra. Prostřednictvím Turistického centra Radost se kapr dostal až na Kvildu; vylévá tak na Šumavě ze džbánu první kapky řeky Vltavy.
“Musí jít o místa, kde se snaží si s turisty hrát,” popisuje Goetz nutné předpoklady fungování oblastní iniciativy. Snahou je podpora cestovního ruchu – netradiční propagace regionu a přilákání návštěvníků k jeho památkám a přírodě.

×

V Mostě čekají závěrečné zkoušky studenty oboru žurnalistika

Starší článek

Zájem o satelitní televizi loni vzrostl o třetinu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více