Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Je málo času na vaření, roste zájem o chlazená hotová jídla

Redakce MAM29. 7. 2004

Češi pomalu začínají měnit své stravovací návyky, takže v obchodech roste zájem o chlazená hotová jídla. Takto nabízené pokrmy, které jsou nejvíce oblíbené ve vyspělých západních zemích, jsou podle obchodních řetězců vítanou alternativou zejména pro časově vytížené manažery, lidi žijící bez partnera, bezdětné páry či méně talentované kuchaře i kuchařky.
“Zájem o hotová jídla stále roste tak, jak rostou nároky zákazníků,” řekl ČTK manažer komunikace Delvity Petr Uchytil. Tržby za komplexní hotová jídla s přílohou podle něj rostou o stovky procent ročně. Nárůst je způsoben rozšiřováním řady výrobků, osvětou i zlepšenou úrovní prezentace zboží, dodal expert Delvity na hotová jídla Ladislav Cíferský.
Chlazená hotová jídla patří mezi rostoucí část trhu v oblasti čerstvých potravin, souhlasila mluvčí Teska Martina Čermáková. Zatím je jejich nabídka limitovaná, ale svého zákazníka si již našly, podotkla. V západních zemích jsou hotová jídla standardní součástí nákupního koše, připomněl Uchytil.
Delvita nechává zákazníky, aby se sami vizuálně přesvědčili o kvalitě jídla již před nákupem. “Výrobky s průhledným obalem se prodávají až pětinásobně lépe, než když zákazník na produkt nevidí,” poznamenal Cíferský.
Čermáková upozornila na to, že nejpopulárnější jsou tradiční česká jídla, například svíčková s knedlíkem, španělský ptáček nebo knedlíky plněné uzeninou. Zákazníkům podle jejích slov rovněž chutnají ovocné knedlíky. Dávají přitom přednost knedlíkům plněným kusovým ovocem před knedlíky s džemem.
V obchodech Hypernova a Albert je největší zájem vedle tradiční české kuchyně o pizzu. Roste také obliba mražených bramborových hranolků do trouby, uvedla mluvčí společnosti Ahold Kateřina Černá.

×

Firmy si registrují známky k výrobkům, které neexistují

Starší článek

Zisk firmy Time Warner překonal díky Harry Potterovi očekávání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více