Hry lákají

15. 7. 2004 10:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podle statistik využití internetu Američané sice přes síť nakupují nebo si opatřují zprávy, ovšem ve zdaleka největší oblibě mají hry. Podle rozboru firmy Nielsen NetRatings navštívil v květnu některý ze serverů zaměřených na hry přibližně jeden ze tří uživatelů internetu – asi 46 milionů lidí. Je to podstatný nárůst od loňska, kdy to byl jeden ze čtyř. Hráči po připojení stráví na špičkových serverech v průměru 90 i více minut.

Ekonom, 15. 7. 2004, autor: (VZ)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.