Francouzský mlékárenský kolos v ČR

7. 7. 2004 10:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší společnost na výrobu mléčných výrobků v Evropě Lactalis zakládá v Praze svou pobočku Lactalis Europe Centrale et Orientale. Pražská pobočka se tak stává důležitým článkem v obchodním zastoupení pro střední a východní Evropu, neboť odsud bude řízen i slovenský a maďarský trh. Firma produkuje především výrobky známé značky Président, která je na českém trhu prostřednictvím dovozců přítomna již 5 let, a to v řetězcích jako Tesco, Ahold, Carrefour, Globus, Billa nebo Makro.
Jak pro M&M uvedla mediální zástupkyně firmy Kateřina Procházková, mezi první cíle firmy na českém trhu bude zavedení celého portfolia výrobků, tedy více než 50 produktů (dosud je to zhruba polovina). S tím souvisí i posílení marketingových aktivit, na které dohlíží Samuel Gallat. Ty se v tuto chvíli soustředí na ochutnávky, koncem léta pak firma chystá roadshow po českých a moravských městech, ale plánuje i další zatím blíže neurčenou podporu prodeje.
Lactalis je francouzskou firmou s celosvětovou působností a její zastoupení se nachází po celé Evropě, v severní Americe, Africe i Asii. Společnost má více než 60 výrobních podniků a její obrat v loňském roce dosahoval 5,5 mld. eur. (O očekávaném posílení pozic zahraničních výrobců mléčných, ale i masných výrobků po vstupu ČR do EU viz M&M 20)

-Bohuslav Bohuněk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.