Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Francouzský mlékárenský kolos v ČR

Redakce MAM7. 7. 2004

Největší společnost na výrobu mléčných výrobků v Evropě Lactalis zakládá v Praze svou pobočku Lactalis Europe Centrale et Orientale. Pražská pobočka se tak stává důležitým článkem v obchodním zastoupení pro střední a východní Evropu, neboť odsud bude řízen i slovenský a maďarský trh. Firma produkuje především výrobky známé značky Président, která je na českém trhu prostřednictvím dovozců přítomna již 5 let, a to v řetězcích jako Tesco, Ahold, Carrefour, Globus, Billa nebo Makro.
Jak pro M&M uvedla mediální zástupkyně firmy Kateřina Procházková, mezi první cíle firmy na českém trhu bude zavedení celého portfolia výrobků, tedy více než 50 produktů (dosud je to zhruba polovina). S tím souvisí i posílení marketingových aktivit, na které dohlíží Samuel Gallat. Ty se v tuto chvíli soustředí na ochutnávky, koncem léta pak firma chystá roadshow po českých a moravských městech, ale plánuje i další zatím blíže neurčenou podporu prodeje.
Lactalis je francouzskou firmou s celosvětovou působností a její zastoupení se nachází po celé Evropě, v severní Americe, Africe i Asii. Společnost má více než 60 výrobních podniků a její obrat v loňském roce dosahoval 5,5 mld. eur. (O očekávaném posílení pozic zahraničních výrobců mléčných, ale i masných výrobků po vstupu ČR do EU viz M&M 20)

-Bohuslav Bohuněk-

×

Komunikační skupina Grey je na prodej

Starší článek

Mediální tendr roku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více