Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Firmy dávají desítky miliónů na svou propagaci při olympiádě

Redakce MAM14. 7. 2004

Sponzoři dají na tým, který bude Českou republiku reprezentovat na letních olympijských hrách v Aténách, 290 miliónů korun, tvrdí Lidové noviny. Jen za titul generálního partnera zaplatí Plzeňský Prazdroj, Škoda Auto, Český Telecom a ČEZ po 35 miliónech korun.
Oficiální partnerství vyjde Živnostenskou banku, farmaceutickou firmu Zentiva, pobočku Adidasu a společnosti Agrofert, Skanska a Transgas o deset miliónů levněji.
Důvodem vynakládání těchto peněz je podle marketingových odborníků dobré jméno svých značek. “Sport je hlavně věc image. Některé firmy ho ale umí dobře zapojit i v marketingu,” řekl manažer Michal Dalecký zabývající se sportovním marketingem.
Firmy ale utrácejí i za další reklamu. Například ČEZ dá několik miliónů za sponzorování přenosů na druhém programu České televize. Živnobanka utratí za celou kampaň asi šest miliónů a Prazdroj desetimilióny.
Česká televize by měla získat za prodej reklamy zhruba 25 miliónů korun. Náklady na zpravodajské zajištění olympiády již dříve veřejnoprávní televize odhadla na 100 miliónů korun.

×

Sledovanost ČT2 se po Euru snížila, Nově naopak stoupla

Starší článek

Tesco chce v Číně sesadit Wal-Mart

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více