Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Dvě třetiny Čechů aktivně sportují

Redakce MAM29. 7. 2004

Aspoň jednou týdně se venkovním sportovním aktivitám věnuje třetina dotázaných, do haly chodí stejně často čtvrtina respondentů. Denně venku sportují tři procenta lidí, dvakrát do týdne desetina. V hale denně sportuje jen jedno procento dotázaných, dvakrát týdně téměř desetina.
Například v Belgii nejméně jednou týdně sportují dvě pětiny lidí. I v této zemi sportují častěji muži než ženy. Nejraději mají cyklistiku a pěší výlety, dále pak plavání, cvičení ve fitness studiích a jogging. Češi mají podle dva roky starého průzkumu nejraději cyklistiku, na druhém místě je plavání a na třetím turistika.
Nedostatek pohybu a energeticky bohatá strava způsobují, že lidé přibírají na váze. Česká republika patří mezi země s největším počtem obézních dospělých i dětí. Nadváhu má téměř 60 procent českých mužů a dvě pětiny Češek. Belgie, ale například také Francie, Itálie, Nizozemsko a Dánsko patří naopak mezi země, které mají nejméně obézních obyvatel.
Průzkum se zabýval i tím, kde lidé nakupují sportovní vybavení a kolik jsou za něj ochotni utratit. Třetina Čechů kupuje potřeby pro sport ve specializovaných prodejnách. Jsou mezi nimi zejména lidé s vyšším příjmem a starší 44 let. Druhým nejoblíbenějším místem pro nákup sportovních potřeb jsou supermarkety a hypermarkety. V nich nakupují lidé s nižšími příjmy a spíše ženy než muži.
Při nákupu sportovní obuvi dávají lidé přednost značkovému zboží. Více než polovina dotázaných je ochotna zaplatit za pár sportovních bot přes 1000 korun. U sportovního oblečení a doplňků jim tolik na značce nezáleží. Za oblečení vydá 45 procent dotázaných přes 1000 korun, za doplňky je většina lidí ochotna utratit maximálně tisícovku.

×

Jan Vala končí jako mluvčí Bestsportu

Starší článek

Telecom spustí v srpnu na zkoušku digitální televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více