Domácímu zavařování se věnuje více než čtvrtina Čechů

13. 7. 2004 14:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zavařování ovoce a nakládání zeleniny se ve svém volnu věnuje více než čtvrtina Čechů. Poměrně rozšířená je i výroba marmelády, která se těší oblibě pětiny veřejnosti. O něco méně lidí, devět procent, má v oblibě lisované ovocné šťávy. Většina lidí, 63,8 procenta, se však na žádnou z těchto činností nezaměřuje, vyplývá z průzkumu společnosti Median.
Zavařování ovoce se podle analytiků věnuje 27,9 procenta a nakládání zeleniny 26,9 procenta respondentů. Výroba marmelád je samozřejmostí pro 20,1 procenta dotázaných.
Sociologové rovněž zjišťovali, zda se lidé ve volném čase věnují práci na zahradě či v domácnosti. Třináct procent dotázaných odpovědělo „určitě ano“ a 21 procent „určitě ne“. Sedmatřicet procent se přiklonilo k variantě „spíše ano“, 27 procent ke „spíše ne“. Dvě procenta oslovených odpověď neuvedla.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.