Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Dění na olympiádě bude sledovat 50 českých novinářů

Redakce MAM30. 7. 2004

Dění na osmadvacáté letní olympiádě v řeckých Aténách bude sledovat přes 50 českých novinářů. Tři desítky píšících novinářů a fotografů z tištěných médií má akreditaci zajištěnu přes Český olympijský výbor, další dvě desítky komentátorů a reportérů vyšle do Atén Česká televize a Český rozhlas.
Přes Český olympijský výbor (ČOV) si akreditaci vyřídilo 25 píšících novinářů převážně z tištěných médií a pět fotografů; jeden z nich přitom bude oficiálním fotografem českého olympijského týmu. “Počet novinářů, kteří se akreditovali přes ČOV, je přibližně stejný, jako při minulých olympiádách,” uvedl mluvčí ČOV Zdeněk Šesták.
Letos poprvé však podle něj nebude součástí výpravy takzvaný press ataché. “Novináři proto budou muset být hodně samostatní, neboť nebudou mít žádný specializovaný servis. Ale samozřejmě, že jim v případě potřeby někdo z výpravy pomůže nebo bude ku pomoci,” poznamenal Šesták.
Česká televize, která stejně jako Český rozhlas vlastní vysílací práva na letošní hry, vyšle do Atén výpravu 24 lidí, z nichž bude 14 komentátorů a reportérů. “Je to velmi malý štáb, ve srovnání s až třikrát většími štáby jiných televizí,” řekl ČTK mluvčí České televize Martin Krafl. “ČRo 1 – Radiožurnál vysílá na Olympijské hry do Athén šestičlenný tým. Každý z reportérů bude mít na starosti vybraný okruh sportů,” sdělil již dříve René Zavoral z Českého rozhlasu. Dvoučlenný štáb by také měla do Atén vyslat i televize Nova.
Pět desítek českých žurnalistů je jen malá část z více než 10 000 novinářů, kteří budou v Aténách připravovat textové a obrazové zpravodajství pro svá média z celého světa. Podle mluvčího ČOV se dá říct, že počet novinářů, fotografů a televizních reportérů a komentátorů při posledních několika olympiádách stoupá, například proto, že je větší možnost získat licenci pro vysílání z OH. “A čím více peněz licence stojí, tím více toho chtějí média přinášet,” uvedl Šesták. Navíc také stoupá počet zemí, které na hry vysílají své výpravy, letos jich je přes 200.

×

Deska finalistů SuperStar vede pátý týden hitparádu

Starší článek

Děti mají největší zájem o produkty z televizních seriálů, tvrdí výrobce

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více