CzechTourism chystá tendr

26. 7. 2004 10:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Vládní agentura pro podporu turistického ruchu CzechTourism připravuje nové reklamní spoty pro sezonu 2005.
V této souvislosti se chystá vypsat tendr na zajišťování produkce plánované televizní reklamy a nákup médií. Kreativní stránka kampaně vznikne in-house.
Nové reklamy budou zaměřeny na Polsko a Rakousko a měly by probíhat na jaře příštího roku. Na rozdíl od letošní celoevropské kampaně, kterou realizovala pražská McCann-Erickson, budou nakoupeny vysílací časy v národních televizích v kombinaci s reklamou v časopisech a denním tisku a se city lighty.
Obě reklamní kampaně budou dohromady stát přibližně 53 mil. Kč. Peníze na jejich financování chce CzechTourism získat z evropských strukturálních fondů.

-Jindřich Jirásek-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.