Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

CzechTourism chystá druhou reklamní kampaň pro zahraničí

Redakce MAM27. 7. 2004

Vládní agentura na podporu turistického ruchu CzechTourism chystá druhou reklamní kampaň na přilákání zahraničních turistů k návštěvě České republiky. Kampaň, která bude stát asi 53 milionů korun, by se měla uskutečnit na jaře 2005 v Polsku a Rakousku, informuje agentura na svých internetových stránkách.
Česká republika se tak lidem v zahraničí připomene podruhé – první kampaň mohli vidět na televizních stanicích EuroSport, CNN, BBC, Discovery a National Geographic od 4. dubna do 20. května. Celkové náklady činily 30 milionů Kč.
“Na rozdíl od letošní celoevropské kampaně budou nakoupeny vysílací časy v národních televizích v kombinaci s reklamou v časopisech a denním tisku,” uvedla tisková tajemnice agentury Hana Čermáková. Částku 53 milionů korun hodlá Czech Tourism získat z fondů EU.
První kampaň, v níž byl použit spot s názvem Come to slow down – Přijeďte zvolnit, byla podle výzkumu GM Consulting v osmi evropských zemích nejlépe hodnocena v Rusku (89 procent), nejméně pak v Itálii (71 procent). “Ze závěrečného hodnocení jarní televizní kampaně je pro nás důležité, že turisté si v reklamách na cestovní ruch žádají silnější příběhy a vtip. Důležitý je také výběr vhodných televizních stanic – národní televizní stanice se ukazují být efektivnější než satelitní,” uvedl ředitel agentury CzechTourism David Gladiš.
Zahraniční investoři a tuzemské firmy, které je do Česka lákají, však první propagační klip příliš nenadchl. Podle firem prezentoval spot Českou republiku jako zemi, kam je příjemné si zajet něco užít, kde se ale, na rozdíl od zbytku dynamického světa, zastavil čas.
Například podle ředitele pražské kanceláře Americké obchodní komory Westona Staceyho šlo o pomýlený projekt a promítání mělo být zastaveno. “I turista může být investor. Jako investory nás to nepochybně poškozuje,” řekl již dříve. Reklamní kampaň na Česko s výhradou podpořil ředitel agentury CzechInvest Martin Jahn. “Je to chvályhodné, ale je pravda, že to zpracování je vůči propagaci investic poněkud nešťastné,” řekl v květnu.

×

Bonton se sloučil s Bonton Discs, firmy čekají na prodej

Starší článek

Většina obyvatel Ruska je pro zavedení cenzury v médiích

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více