ČT zatím nevyprodala reklamní čas spojený s olympiádou

12. 7. 2004 15:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Reklamní časy spojené s přímými přenosy z olympijských her v řeckých Aténách zatím Česká televize nevyprodala. Naopak možnosti sponzoringu jednotlivých přenosů již zájemci využít nemohou, tento způsob prezentace totiž inzerenti vykoupili, informoval Štěpán Wolde z agentury Arbomedia, která pro ČT zajišťuje prodej reklamního času. Podle Woldeho ani podle mluvčího ČT Martina Krafla se tak zatím nedá říct, jaký bude příjem televize za odvysílané reklamy.
„Sponzoring, což je u těchto akcí hlavní část, na níž se vydělává, je vyprodaný,“ doplnil Wolde. Česká televize bude olympijské hry v době od 14. do 29. srpna podle Krafla vysílat 24 hodin denně, celkem tedy 384 hodin, vše na druhém programu.
Televize ještě neví, kolik získá za odvysílané reklamy, neboť ne všechny reklamní bloky jsou prodány. „Přesnou výši částky ještě neznáme, stále jednáme,“ řekl mluvčí. Při nedávném mistrovství Evropy ve fotbale se příjem ČT za odvysílanou reklamu pohyboval kolem 55 milionů korun.
„V celodenním proudu vysílání je několik zajímavých momentů, kde se budou klienti koncentrovat, zejména to budou večerní přehledy toho, co se na hrách událo, případně co se povedlo českým sportovcům,“ poznamenal Wolde. Ceny reklamních spotů se budou podle něj pohybovat od základní sazby 30 000 korun za půlminutovou reklamu v dopoledních hodinách až po částky 150 000 až 200 000 korun i více. „A to jak u vrcholů olympiády, tak u večerních přehledů olympijských událostí,“ uvedl.
Náklady na zpravodajské zajištění olympiády odhaduje veřejnoprávní televize na 100 milionů korun. Podle mluvčího jsou v této částce zahrnuty poplatky za vysílací práva, technické náklady i náklady na pobyt pracovníků ČT v Řecku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.