Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČT chystá tažení proti neplatičům

Redakce MAM27. 7. 2004

Česká televize se hodlá upomínkovou kampaní a sérií žalob domoci milionů, které jí podnikatelé a domácnosti dluží na koncesionářských poplatcích. Lidovým novinám to řekl obchodní náměstek ředitele ČT Martin Švehla. ČT se podle Švehly zaměří především na právnické osoby.
“Uděláme jednak upomínkovou akci, která bude zaměřena především na právnické osoby. Podnikatelů, kteří neplatí, je zřejmě dost. Mnozí podnikatelé si totiž zřejmě neuvědomují, že mají povinnost platit koncesionářské poplatky za každý televizor. Ti, kdo se nepřihlásí, jsou cizopasníci a po nich půjdeme tvrdě – sérií žalob,” řekl Švehla.
Právnické osoby přitom podle něj za koncesionářské poplatky dluží statisíce, někdy i miliony korun. V částce je totiž zahrnut nejen dluh za poplatky, ale také pokuta 10 000 korun za každý televizor. “Pro hotel s třeba 200 pokoji s televizorem jsou to dva miliony korun,” upozornil.
Koncesionářské poplatky podle něj ale neplatí ale také mnohé domácnosti.
“Ročně upomínáme celkem zhruba 150 tisíc subjektů, jde o právnické osoby i domácnosti. Pokud to nevede k cíli, předáváme případ k soudnímu vymáhání,” dodal Švehla. Spory prý v drtivé většině končí úspěchem televize.
ČT je financována částečně z reklamy a částečně z koncesionářských poplatků. Poplatek činí 75 korun měsíčně. Sněmovna koncem června neschválila jejich zvýšení a poplatky jsou tak stejné od roku 1997. Ve sněmovně ale už vzniká nový návrh na jejich zvýšení.

×

Češi sní proti roku 1989 méně chleba a více housek či koláčů

Starší článek

Zpěvačka Madonna a její zázračná minerálka

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více