Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Bohemia Sekt uvádí značku pro gastronomii

Externí autor26. 7. 2004

Společnost Bohemia Sekt rozšiřuje své portfolio značek o Chateau Bzenec. Práva k této ochranné známce vín nabyla loni v září, přičemž již v předchozích letech skupovala vinice v okolí moravského Bzence. Výrobce chce značku uvést na trh novým způsobem: úzkou spoluprací s cash & carry řetězcem Makro s názvem “Premiéra Chateau Bzenec ve velkoobchodu Makro”.
Kampaň, jež začala minulý týden, potrvá do 20. srpna. Podle Dalibora Šebely, obchodního ředitele Bohemia Sektu, je značka primárně určena pro gastronomický trh a konkrétní podoba spolupráce, potažmo marketingové podpory, počítá s časově omezenou exkluzivitou pro tento řetězec (do maloobchodu bude značka uvedena až později). Dále se standardními komunikačními nástroji v místě prodeje (POS materiály, druhotné umístění apod.) a directmarketingovými aktivitami, kdy na základě databáze velkoobchodního prodejce budou osloveni restauratéři a hoteliéři, pro které budou připravovány degustační a školicí akce. Makro jako jediný řetězec přitom zaměstnává na svých prodejnách vyškolené someliéry.
V tuto chvíli přichází na trh tři odrůdy bílého a jedna odrůda červeného vína a Bohemia Sekt chce v tomto roce minimálně 100 tisíc lahví. Celé skupině Bohemia Sekt dnes patří zhruba čtvrtina trhu tichých vín, přičemž k hlavním budovaným značkám dosud patřily Víno Mikulov (“motýli”) a Habánské sklepy.

-Bohuslav Bohuněk-

×

CzechTourism chystá tendr

Starší článek

Mediální skupina Pearson se ziskem

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více