Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

British Home Stores chce vstoupit na český oděvní trh

Externí autor26. 7. 2004

Britský maloobchod British Home Stores (BHS) chce vstoupit na český oděvní trh. BHS se v tuzemsku poprvé prezentoval v květnu, zatím však nenalezl vhodného partnera. “O český trh ale máme velký zájem,” uvedla Anet Whiteová z BHS, kterou citovalo pondělní vydání časopisu Týden.
Konkurenční Marks & Spencer působící v České republice osm let se příchodu BHS neobává. A to i přesto, že BHS ústy majitele Philipa Greena nedávno vyhlásil Marks & Spencer válku.
BHS chce na tuzemský trh vstoupit pomocí takzvaného franchisingu, tedy smluvního vztahu, kdy firma poskytuje značku a právo užívat předmětu podnikání. Nabyvatel platí stanovené poplatky a dodržuje komerční politiku poskytovatele, ale zůstává nezávislým podnikatelským subjektem. Tento způsob používá například řetězec rychlého občerstvení McDonald’s.
V Česku působí kolem 90 systémů, které vykazují alespoň některé znaky franchisingu. Proti státům EU je to výrazně méně. V Rakousku jich loni bylo 330 a v Belgii 170.

×

Obliba “soudní” televize stoupá

Starší článek

Trh s pirátskými kompakty loni dosáhl 4,5 miliardy dolarů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více