Microsoft chce prodat internetový časopis Slate

26. 7. 2004 09:07

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Americká softwarová společnost Microsoft Corp. chce prodat internetový magazín Slate a zahájila již jednání s potenciálními zájemci. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na zdroj blízký jednání. Podle zdroje je zájemců pět až šest a dohoda by mohla být podepsána během několika týdnů až měsíců.
Časopis čte každý měsíc kolem pěti milionů osob. Mezi jeho pravidelné čtenáře a fanoušky patří i spoluzakladatel firmy Bill Gates. Výsledky hospodaření časopisu ale nejsou pro Microsoft dostatečně uspokojivé. Slate funguje od roku 1996. Celkem zaměstnává 30 dopisovatelů.
Microsoft má podmínku, že časopis zůstane součástí divize MSN Internet. Ta také provozuje internetové zpravodajské stránky MSNBC.com, společný podnik Microsoftu a NBC News.
Oznámení přichází ve stejném týdnu, kdy softwarový gigant informoval, že chce v příštích čtyřech letech vrátit akcionářům 75 miliard USD prostřednictvím vyšších dividend a zpětného nákupu akcií. Pod vedením Steva Ballmera, který převzal funkci generálního ředitele v roce 2000, se firma rozhodla k agresivnímu prodeji podniků, které nemají přímé napojení na jádrové aktivity firmy, tedy na vývoj softwaru, napsala agentura Reuters.

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.