Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Projekt EU Intermedia by měl malým firmám pomoci využívat reklamu

Externí autor26. 7. 2004

Projekt Evropské unie Intermedia by měl malým a středním podnikům pomoci využívat reklamu. Cílem projektu, jehož koordinátorem je ostravská společnost Free Art, je vytvoření školicího programu, který bude obsahovat především praktické zkušenosti malých a středních společností v Česku, Rakousku, Velké Británii, Španělsku, Řecku a Portugalsku. ČTK o tom informoval Tomáš Sokolovský z firmy Free Art. Konečným produktem bude školicí CD-ROM, jehož součástí bude mimo jiné interaktivní software Intermedia pro simulaci reklamních kampaní, vícejazyčné verze slovníku základních pojmů v reklamě a médiích či multimediální příručka nejlepších příkladů reklamních kampaní uskutečněných pro malé a střední podniky v jednotlivých zemích.
V České republice se za prvních šest měsíců tohoto roku v médiích objevila reklama více než 16 tisíc subjektů, což znamenalo přes 16 miliard korun investic. Více než 75 procent této částky pochází od 300 největších inzerentů, mezi kterými se malé a střední podniky prakticky neobjevují, upozornil Sokolovský.
Průzkum provedený v rámci projektu podle něj odhalil zajímavý paradox. Malé a střední společnosti, které mají s reklamou vlastní zkušenost, zpravidla oceňují její efektivitu. U podnikatelů, kteří s reklamou vlastní zkušenost nemají, je naopak patrný stereotyp odsuzující reklamu pro vysokou cenu a malý přínos.

×

SBS expanduje

Starší článek

Nová šéfka MTV Networks

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více