Nova koupila gameshow 1 vs. 100

8. 7. 2004 15:07

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jednou z podzimních novinek v programovém schématu TV Nova bude vědomostní gameshow 1 versus 100. Partner pro akvizice, AQS, koupila licenci na pořad od nizozemské společnosti Endemol. 1 versus 100 je klasický vědomostní kviz, který připomíná Milionáře. Jeden soutěžící odpovídá na vědomostní otázky a přitom se snaží eliminovat ze hry diváky z publika, kteří odpovídají na stejné otázky. Soutěžící si odnáší finanční výhru jen v tom případě, pokud vyřadí všech 100 soutěžících diváků. „Tento pořad připravujeme na podzim, ale podrobnosti zveřejníme až na tiskové konferenci 22. července,“ řekl M&M mluvčí TV Nova Daniel Plovajko.
1 versus 100 se již vysílal v Německu, Nizozemí, Belgii, Portugalsku nebo v Tunisku. Pořad je v zahraničí vysílán v denní, ale i týdenní periodicitě. Prodej do České republiky je dalším úspěchem Endemolu na středoevropských trzích. Například Slovenská televize od něj koupila formát Svatba snů a RTL Croatia uvede na podzim reality show Big Brother.

-ger-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.