Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Mistrovství Evropy ve fotbale mělo rekordní sledovanost

Externí autor8. 7. 2004

Jednatřicet utkání evropského šampionátu ve fotbale na televizních obrazovkách viděl rekordní počet diváků. Během první poloviny turnaje každé utkání shlédlo průměrně více než 93 milionů televizních příznivců. Finále mezi Řeckem a Portugalskem pak podle odhadů společnosti Initiative Media sledovalo 130 až 150 milionů diváků z devětačtyřiceti zemí světa.
To je přibližně o patnáct procent více než v případě mistrovství světa v roce 2002. Poslední světový šampionát se totiž konal v Japonsku a Koreji a vzhledem k časovému posunu se zápasy hrály v době, která byla pro evropské publikum neatraktivní.
Sledovanost každého zápasu mistrovství Evropy tak byla srovnatelná se Super Bowlem v americkém fotbalu, tradičně nejsledovanější jednorázové události v zámoří. “Je to jako patnáct Super Bowlů,” řekl analytik společnosti Initiative Media Kevin Alavy.
Reklamní a marketingové společnosti díky masové sledovanosti mohly svými kampaněmi najednou zasáhnout široké vrstvy potenciálních zákazníků. “Pokud jste inzerent nebo sponzor, je to do značné míry jedinečná příležitost najednou zasáhnout desítky milionů diváků,” vysvětlil Alavy.
Osm hlavních sponzorů včetně společností McDonald’s a Coca Cola za možnost spojení s evropským šampionátem ve fotbale zaplatilo po patnácti milionech dolarů.

×

Společnost CME koupila v Chorvatsku televizní stanici Nova TV

Starší článek

Aliatelu vadí reklama Telecomu; podal žalobu pro nekalou soutěž

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více