Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Američané si do dvou let třetinu zájezdů objednají přes internet

Externí autor8. 7. 2004

Američané budou do roku 2006 více než třetinu zájezdů objednávat přes internet. Zjistila to výzkumná organizace PhoCusWright, která sleduje trendy v cestování.
V loňském roce si Američané přes internet objednali asi 20 procent zájezdů, a na nejbližší období se tedy očekává značný růst zájmu o tento způsob rezervace.
Organizace předpovídá, že ceny zájezdů, které si po internetu budou rezervovat výletníci a podnikatelé, se letos v úhrnu zvýší až o 34 procent na 52,8 miliardy dolarů (kolem 1,4 bilionu Kč). V loňském roce to bylo 39,4 miliardy dolarů.
V poslední době se na internetu začínají stále více angažovat také hotely, které nabízejí rezervaci a další služby, informovala agentura Reuters.
PhoCusWright předpokládá, že silný růst čeká firmy, které se na on-line prodej zaměřují. To se týká třeba společností Expedia ze skupiny InteractiveCorp, Orbiz, anebo Travelocity, která patří do skupiny Sabre Holdings.

×

ČT2 klesla sledovanost o sedm pct, ostatní programy si polepšily

Starší článek

Společnost CME koupila v Chorvatsku televizní stanici Nova TV

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více