Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ČT2 klesla sledovanost o sedm pct, ostatní programy si polepšily

Externí autor8. 7. 2004

S blížícím se závěrem fotbalového Eura 2004 a menším počtem zápasů klesla minulý týden i sledovanost programu ČT2 v hlavním vysílacím čase. Počet diváků klesl z 23,84 na 16,71 procenta. Ostatní televize si tak v hlavním čase polepšily. Vyplývá to z údajů, které na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
Nově stoupla sledovanost na 38,56 z 37,54 procenta, ČT1 dokonce o téměř tři a půl procentního bodu na 21,44 procenta. Na Primu se dívalo 19,82 procenta diváků proti 17,30 procenta v týdnu předminulém.
Také v celodenní sledovanosti byl minulý týden vývoj podobný – jako jedinému programu klesl podíl diváků ČT2, a to na 12,39 z 17,39 procenta. Nova se opět vyhoupla přes 40 procent, což je o necelý procentní bod více než o týden dříve (39,18 procenta). Sledovanost ČT1 i Primy Přes se vyšplhala přes 20 procent. Na ČT1 se dívalo v průměru 21,49 procenta diváků ze sta, což je o 1,91 procentního bodu více než v předchozím týdnu, Primě stoupla sledovanost na 20,97 z 18,90 procenta.
Neúspěšný semifinálový boj českých fotbalistů s řeckými o postup do finále sledovalo v průměru 2,27 milionu diváků, tedy 26,8 procenta dospělých. V žebříčku 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu, z nichž 18 odvysílala Nova, se přímý přenos na ČT2 umístil na pátém místě. Nejvíce diváků přilákaly první červencové Televizní noviny na Nově, které zhlédlo 2,64 milionu diváků, tedy 31,1 procenta dospělé populace.
Nejvíce diváků na ČT1 i Primě již několik týdnů přitahují seriály. Na ČT1 je to Místo nahoře, jehož díl vysílaný minulé pondělí vidělo 23,6 procenta dospělých, tedy dva miliony diváků, a v žebříčku 20 nejsledovanějších pořadů obsadil tento díl 12. místo. Na Primě měli diváci největší zájem o úterní díl seriálu Rodinná pouta – bylo jich 1,31 milionu, tedy 15,4 procenta dospělé populace.

×

Školní časopisy vycházejí asi na třetině středních škol v ČR

Starší článek

Američané si do dvou let třetinu zájezdů objednají přes internet

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více