S blížícím se závěrem fotbalového Eura 2004 a menším počtem zápasů klesla minulý týden i sledovanost programu ČT2 v hlavním vysílacím čase. Počet diváků klesl z 23,84 na 16,71 procenta. Ostatní televize si tak v hlavním čase polepšily. Vyplývá to z údajů, které na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
Nově stoupla sledovanost na 38,56 z 37,54 procenta, ČT1 dokonce o téměř tři a půl procentního bodu na 21,44 procenta. Na Primu se dívalo 19,82 procenta diváků proti 17,30 procenta v týdnu předminulém.
Také v celodenní sledovanosti byl minulý týden vývoj podobný – jako jedinému programu klesl podíl diváků ČT2, a to na 12,39 z 17,39 procenta. Nova se opět vyhoupla přes 40 procent, což je o necelý procentní bod více než o týden dříve (39,18 procenta). Sledovanost ČT1 i Primy Přes se vyšplhala přes 20 procent. Na ČT1 se dívalo v průměru 21,49 procenta diváků ze sta, což je o 1,91 procentního bodu více než v předchozím týdnu, Primě stoupla sledovanost na 20,97 z 18,90 procenta.
Neúspěšný semifinálový boj českých fotbalistů s řeckými o postup do finále sledovalo v průměru 2,27 milionu diváků, tedy 26,8 procenta dospělých. V žebříčku 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu, z nichž 18 odvysílala Nova, se přímý přenos na ČT2 umístil na pátém místě. Nejvíce diváků přilákaly první červencové Televizní noviny na Nově, které zhlédlo 2,64 milionu diváků, tedy 31,1 procenta dospělé populace.
Nejvíce diváků na ČT1 i Primě již několik týdnů přitahují seriály. Na ČT1 je to Místo nahoře, jehož díl vysílaný minulé pondělí vidělo 23,6 procenta dospělých, tedy dva miliony diváků, a v žebříčku 20 nejsledovanějších pořadů obsadil tento díl 12. místo. Na Primě měli diváci největší zájem o úterní díl seriálu Rodinná pouta – bylo jich 1,31 milionu, tedy 15,4 procenta dospělé populace.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?