Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Školní časopisy vycházejí asi na třetině středních škol v ČR

Externí autor8. 7. 2004

Školní časopisy vycházejí asi na třetině z 1500 středních škol v Česku. Vyplývá to z průzkumu, který by měl podle předsedy správní rady Asociace středoškolských klubů (ASK) Zbyňka Šolce přinést přesnější informace na podzim. Stovky časopisů se zaměřují především na život školy, uvedl Šolc.
O možnostech, zkušenostech i nápadech s vydáváním i obsahem středoškolských časopisů budou do příštího pátku v Brně jednat i mladí redaktoři těchto periodik. Šest desítek lidí z ČR, Slovenska, Maďarska, Polska, Slovinska a Itálie se bude zabývat možnostmi financováním nebo představami ideálního časopisu.
Podoba i rozsah středoškolských časopisů jsou různé. Například studentky brněnského gymnázia v Táborské ulici začaly před třemi lety vydávat krátké příběhy pro svou třídu, které později rozšířily na časopis pro celou školu. Nakonec se z něj stalo periodikum v podstatě pro všechna brněnská gymnázia pod názvem CASAK.cz.
Jedna z redaktorek, Michaela Košťálová, řekla, že časopis vycházel jednou měsíčně. Mezi tématy více než dvacetistránkového časopisu se objevovaly kulturní akce, různé úvahy a komentáře, rozhovory, ale i vtipy či ironicky laděné rubriky. Vydávání se hradilo z reklam, peněz sponzorů a prodeje. Košťálová uvedla, že od září by měl mít časopis už jen internetovou podobu.
Zprávy ze školy, kulturní akce, zajímavosti ze světa počítačů i přebrepty učitelů zase mohou najít ve svém časopise studenti jednoho z gymnázií ve slovenském Martine. Redaktorka Lenka Kňazovická uvedla, že GymLet vychází jen dvakrát až třikrát do roka, ale jeho rozsah je zase 60 až 80 stran. Martinským studentům přispívá na vydávání i vedení školy a poskytuje jim i prostory pro tvorbu.

×

Televize ARD pořádá další ročník soutěže novinářů z EU

Starší článek

ČT2 klesla sledovanost o sedm pct, ostatní programy si polepšily

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více