Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Miliony korun vsazené na fotbalisty Česka zůstaly hernám

Externí autor2. 7. 2004

Miliony korun vsazené na úspěch českého fotbalového týmu na evropském šampionátu zůstaly po prohře s Řeckem sázkovým kancelářím. Víra fanoušků přitom byla takřka bezmezná: v postup věřilo zhruba devět z deseti lidí. Zájem sázkařů nyní znatelně poleví. To, že letošní Euro přilákalo největší balík peněz za dobu kurzového sázení v tuzemsku, ale bylo jasné již dříve.
Společnost Fortuna vydělala na čtvrtečním napínavém duelu 7,5 milionu korun, uvedl zástupce společnosti Radek Šilhan. Sazka ani Tipsport, jednička trhu, částky neuvedly, ale podle návalu hráčů by mělo jít taktéž o miliony korun. Výkon české reprezentace totiž strhl celý národ. “Chodili i lidé, kteří normálně vůbec nesázejí. Sázeli na naše třeba jen deset či 20 korun, aby nějak tým podpořili,” řekl Filip Jonáš ze Sazky.
U vedoucích společností Fortuna a Tipsport překročil objem vsazených peněz v součtu čtvrt miliardy korun, Chance hovořila o desítkách milionů korun. “Každopádně je jisté, že se jedná o největší sázkovou událost v historii,” shrnul Ladislav Ježek z Tipsportu.
Zbývající nedělní utkání fotbalového Eura přitáhne možná až pětkrát menší zájem, než kdyby hráli Češi, odhadoval Ježek. Favoritem jsou domácí Portugalci, jejichž šance vyjadřovali bookmakeři kurzem zhruba 1,6:1. Řekům podobně jako v zápase proti Čechům věřili mnohem méně, kurz činil 4,8:1. Ovšem ještě před začátkem Eura měl “outsider” Řecko přisouzen např. u Sazky poměr na primát 50:1.

×

Výběrového řízení Sazky se zúčastní všechny celoplošné televize

Starší článek

Povinný trh bez konkurence

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více