Britská královna povýšila duchovního otce internetu

19. 7. 2004 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britská královna Alžběta povýšila do šlechtického stavu duchovního otce internetu Tima Bernerse-Leeho. Vyznamenaný poté prohlásil, že převratná myšlenka je výsledkem skutečnosti, že byl ve správný čas na správném místě. Britský fyzik rozpracoval představu o systému serverů a prohlížečů koncem 80. let minulého století, kdy pracoval pro Evropskou organizaci pro jaderný výzkum (CERN) v Ženevě. Od té doby se snažil, aby síť byla univerzálním médiem otevřeným pro každého. „Dobře si uvědomuji, že jsem byl ve správný čas na správném místě,“ řekl. V současné době působí Berners-Lee na známém bostonském Massachusettském technologickém institutu (MIT).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.