Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Bohemia Sekt uvádí značku pro gastronomii

Redakce MAM26. 7. 2004

Společnost Bohemia Sekt rozšiřuje své portfolio značek o Chateau Bzenec. Práva k této ochranné známce vín nabyla loni v září, přičemž již v předchozích letech skupovala vinice v okolí moravského Bzence. Výrobce chce značku uvést na trh novým způsobem: úzkou spoluprací s cash & carry řetězcem Makro s názvem “Premiéra Chateau Bzenec ve velkoobchodu Makro”.
Kampaň, jež začala minulý týden, potrvá do 20. srpna. Podle Dalibora Šebely, obchodního ředitele Bohemia Sektu, je značka primárně určena pro gastronomický trh a konkrétní podoba spolupráce, potažmo marketingové podpory, počítá s časově omezenou exkluzivitou pro tento řetězec (do maloobchodu bude značka uvedena až později). Dále se standardními komunikačními nástroji v místě prodeje (POS materiály, druhotné umístění apod.) a directmarketingovými aktivitami, kdy na základě databáze velkoobchodního prodejce budou osloveni restauratéři a hoteliéři, pro které budou připravovány degustační a školicí akce. Makro jako jediný řetězec přitom zaměstnává na svých prodejnách vyškolené someliéry.
V tuto chvíli přichází na trh tři odrůdy bílého a jedna odrůda červeného vína a Bohemia Sekt chce v tomto roce minimálně 100 tisíc lahví. Celé skupině Bohemia Sekt dnes patří zhruba čtvrtina trhu tichých vín, přičemž k hlavním budovaným značkám dosud patřily Víno Mikulov (“motýli”) a Habánské sklepy.

-Bohuslav Bohuněk-

×

CzechTourism chystá tendr

Starší článek

Mediální skupina Pearson se ziskem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více