Bohemia Sekt uvádí značku pro gastronomii
Společnost Bohemia Sekt rozšiřuje své portfolio značek o Chateau Bzenec. Práva k této ochranné známce vín nabyla loni v září, přičemž již v předchozích letech skupovala vinice v okolí moravského Bzence. Výrobce chce značku uvést na trh novým způsobem: úzkou spoluprací s cash & carry řetězcem Makro s názvem “Premiéra Chateau Bzenec ve velkoobchodu Makro”.
Kampaň, jež začala minulý týden, potrvá do 20. srpna. Podle Dalibora Šebely, obchodního ředitele Bohemia Sektu, je značka primárně určena pro gastronomický trh a konkrétní podoba spolupráce, potažmo marketingové podpory, počítá s časově omezenou exkluzivitou pro tento řetězec (do maloobchodu bude značka uvedena až později). Dále se standardními komunikačními nástroji v místě prodeje (POS materiály, druhotné umístění apod.) a directmarketingovými aktivitami, kdy na základě databáze velkoobchodního prodejce budou osloveni restauratéři a hoteliéři, pro které budou připravovány degustační a školicí akce. Makro jako jediný řetězec přitom zaměstnává na svých prodejnách vyškolené someliéry.
V tuto chvíli přichází na trh tři odrůdy bílého a jedna odrůda červeného vína a Bohemia Sekt chce v tomto roce minimálně 100 tisíc lahví. Celé skupině Bohemia Sekt dnes patří zhruba čtvrtina trhu tichých vín, přičemž k hlavním budovaným značkám dosud patřily Víno Mikulov (“motýli”) a Habánské sklepy.
-Bohuslav Bohuněk-