Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

BMG kvůli poklesu prodeje CD sníží jejich cenu

Redakce MAM7. 7. 2004

Hudební vydavatelství BMG, které je divizí německé mediální skupiny Bertelsmann, sníží v Německu cenu hudebních nosičů a začne od srpna prodávat kromě běžné i lacinou a drahou verzi jednotlivých CD. Cílem tohoto rozhodnutí je podpořit klesající prodej hudebních nosičů. Informuje o tom německý časopis Der Spiegel.
Firma se rozhodla, že od srpna zahájí prodej různých verzí hudebních CD. Spotřebitelé si tak budou moci zakoupit i luxusnější či levnější verzi. Ta nebude mít obal, texty písní či jiné barevné obrázkové přílohy. Bude se skládat pouze s CD, na kterém bude vytištěn seznam písní. “Konečně musíme srovnat naši nabídku v souladu s poptávkou a pokusit se o něco nového,” citoval časopis ředitele divize BMG pro německy mluvící země Martena Steinkampa.
Tržby nahrávacích společností v Německu klesly od roku 2000 o třetinu, protože největší evropská ekonomika se dostala do stagnace a začalo vzkvétat pirátství, zvláště nelegální stahování hudby přes internet. Roste i konkurence na trhu se zábavou, hlavně ze strany videoher či mobilních telefonů.
Laciná verze CD se má prodávat za 9,99 eura, tedy asi 320 korun. To je o tři eura méně, než bude stát standardní verze CD s obalem. Luxusní CD se bude prodávat za 17,99 eura a má obsahovat také videoklipy a dodatečný materiál. BMG současně sníží cenu všech současných CD o čtyři eura ze současných průměrných 16,99 eura, dodal Der Spiegel. Sony Music plánuje podobný krok letos na podzim.
BMG doufá, že tímto způsobem zvýší prodej CD o čtvrtinu. BMG je pátou největší hudební společností na světě. Nyní čeká na schválení svého spojení s hudební divizí japonské firmy Sony, napsala agentura Reuters.

×

Poslední zápas Česka na Euru vidělo přes dva a čtvrt milionu lidí

Starší článek

Podle průzkumu chtějí Češi nejvíce francouzská a moravská a vína

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více