Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Blesku a Lidovým novinám se v květnu zvýšil náklad

Redakce MAM14. 7. 2004

Deníky Blesk a Lidové noviny prodaly v květnu denně více výtisků než v dubnu. Zatímco Blesku stoupl průměrný denní prodaný náklad o 5913 kusů na 516 863 výtisků, Lidové noviny prodaly 73 025 kusů, což je o 303 výtisků více než v dubnu. Ostatní celostátní deníky prodaly v květnu méně než v předchozím měsíci. Vyplývá to z údajů Kanceláře ověřování nákladu tisku ABC ČR.
Nejprodávanějším deníkem zůstává Blesk. Na druhém místě žebříčku je nadále MF Dnes, která však zaznamenala v květnu největší pokles ze všech celostátních deníků. Prodala 308 629 výtisků denně, což je méně o 18 161 kusů než v dubnu.
Právu klesl prodaný náklad o 2946 kusů na 178 222 výtisků, Sportu pak o více než pět a půl tisíce na 68 660 kusů a v počtu prodaných výtisků jej v květnu předstihly Lidové noviny. Pokles zaznamenaly i Hospodářské noviny, a to o 684 výtisků a jejich prodaný náklad činil v květnu 67 150 kusů.

Průměrný prodaný náklad
– květen 2004 / duben 2004
Blesk
516 863 / 510 950
MF Dnes
308 629 / 326 790
Právo
178 222 / 181 168
Lidové noviny
73 025 / 72 722
Sport
68 660 / 74 208
Hospodářské noviny
67 150 / 67 834

×

EU začala šetřit státní pomoc při zavádění digitální televize

Starší článek

Tatranská mlékárna odmítá nařčení české Pribiny z nekalé soutěže

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Ceny SDGs jsou otevřené pro přihlášky, čas je do konce března

Asociace společenské odpovědnosti v letošním roce pořádá již pátý ročník Cen SDGs. Ty oceňují inovativní projekty, jež naplňují globální cíle…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více