Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

AstraZeneca vybírá novou PR agenturu

Redakce MAM13. 7. 2004

Společnost AstraZeneca Czech Republic vyhlásila výběrové řízení na novou PR agenturu, která se bude podílet na definování strategie vnější a vnitřní komunikace společnosti. Do výběrového řízení byly pozvány agentury TV Praha, Weber Shandwick, Joe PR, T.T.V. Public Relations a B.I.G. Public Relations. Při sestavování výběru oslovených agentur bylo přihlédnuto k předem stanoveným kriteriím, jako jsou reference, tým agentury, požadavek exkluzivity, velikost či významní klienti, kterým agentura poskytuje své služby. Úkolem nové agentury bude posílit vnímání společnosti AstraZeneca jako profesionální a zodpovědné firmy, zvýšit povědomí o společnosti a oblastech jejího působení mezi nejširší veřejností i odbornou komunitou a správnou komunikací podpořit marketingové aktivity firmy. Výsledky výběrového řízení budou oznámeny na začátku srpna 2004. Společnost AstraZeneca Czech Republic dosud spolupracovala s agenturou TV Praha.

-zem-

×

Slovenskou televizi sužují spory o vyplacení stamilionů korun

Starší článek

Soud zamítl návrh Aliatelu na zákaz reklamní kampaně Telecomu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více