Americký Gannett zvýšil čtvrtletní zisk díky reklamě

14. 7. 2004 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Reklama
SDG

Americký vydavatel novin Gannett zvýšil ve druhém čtvrtletí čistý zisk na 354 milionů dolarů z 324 milionů před rokem. Společnost uvedla, že za růst zisku vděčí vyšším příjmům z tištěné reklamy. Gannett vydává například USA Today.
Podle nákladu je Gannett největším vydavatelem novin ve Spojených státech. Výsledek mediální skupiny je v souladu s tím, co čekali analytici. Tržby se skupině zvýšily na 1,87 miliardy dolarů z 1,71 miliardy za duben až červen minulého roku.
Společnost zároveň oznámila, že odkoupí zpět vlastní akcie za miliardu dolarů. Analytici ve zpětný odkup od Gannettu doufali. Někteří dodávají, že má firma nyní ideální podmínky pro akvizice vzhledem k tomu, že v regulaci odvětví panuje zmatek.
„Výsledky jsou solidní napříč všemi segmenty trhu,“ citovala analytika SG Cowen agentura Reuters. Připomněl, že silné výsledky vykázaly list USA Today i britské aktivity skupiny.
Tržby za tiskoviny Gannettu dosáhly 1,66 miliardy dolarů díky tomu, že se příjmy za reklamu zvýšily o 9,2 procenta. Analytici přitom tento růst odhadovali na čtyři až sedm procent, napsala agentura.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení