Američané si do dvou let třetinu zájezdů objednají přes internet

8. 7. 2004 11:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Američané budou do roku 2006 více než třetinu zájezdů objednávat přes internet. Zjistila to výzkumná organizace PhoCusWright, která sleduje trendy v cestování.
V loňském roce si Američané přes internet objednali asi 20 procent zájezdů, a na nejbližší období se tedy očekává značný růst zájmu o tento způsob rezervace.
Organizace předpovídá, že ceny zájezdů, které si po internetu budou rezervovat výletníci a podnikatelé, se letos v úhrnu zvýší až o 34 procent na 52,8 miliardy dolarů (kolem 1,4 bilionu Kč). V loňském roce to bylo 39,4 miliardy dolarů.
V poslední době se na internetu začínají stále více angažovat také hotely, které nabízejí rezervaci a další služby, informovala agentura Reuters.
PhoCusWright předpokládá, že silný růst čeká firmy, které se na on-line prodej zaměřují. To se týká třeba společností Expedia ze skupiny InteractiveCorp, Orbiz, anebo Travelocity, která patří do skupiny Sabre Holdings.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.