Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Aliatelu vadí reklama Telecomu; podal žalobu pro nekalou soutěž

Redakce MAM8. 7. 2004

Alternativní operátor Aliatel podal žalobu na Český Telecom pro údajnou nekalou soutěž. Aliatelu vadí reklamní kampaň, v níž Telecom srovnává své služby s nabídkami alternativních operátorů. Služby jsou však odlišné a zákazník je tak úmyslně uváděn v omyl, sdělil mluvčí Aliatelu Pavel Kaidl. Telecom považuje žalobu za neopodstatněnou.
Reklamní leták porovnává cenový program pro přímé připojení u programů Českého Telecomu a cenový program pro nepřímé připojení u programů Business Call Smart společnosti Aliatel. Leták tak podle Aliatelu srovnává dvě odlišné služby, které jsou bez znalosti detailních souvislostí pro běžného uživatele jen obtížně porovnatelné. “Na odlišnosti služeb přitom leták nijak neupozorňuje,” tvrdí alternativní operátor.
Podle mluvčího Telecomu Vladana Crhy je srovnávací kampaň v pořádku. “Rozhodně není fakticky nesprávná, jsou tam naprosto správná čísla,” řekl Crha. Podle něj na zmíněnou reklamu podával již jeden alternativní operátor stížnost k radě pro reklamu. Byla však zamítnuta jako neopodstatněná.
Aliatel však tvrdí, že Český Telecom ve své vzorové kalkulaci použil kombinaci cenových plánů, které by si racionálně uvažující zákazník rozhodně nezvolil. “Cena řešení od společnosti Aliatel tak byla v účelovém srovnání Českého Telecomu uměle navýšena a znevýhodněna,” uvedl Aliatel.
Podle mluvčího Telecomu srovnává reklama dva způsoby telefonování prostřednictvím dvou různých firem a poukazuje na to, kde může zákazník ušetřit.
Od loňského roku mají zákazníci Českého Telecomu možnost přesměrovat svá odchozí volání přes sítě alternativních operátorů. I když podepíší s vybraným alternativním operátorem smlouvu o využívání jeho služeb, zůstávají ve smluvním vztahu s Českým Telecomem, kterému platí paušální poplatek.

×

Mistrovství Evropy ve fotbale mělo rekordní sledovanost

Starší článek

Nova koupila gameshow 1 vs. 100

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více