Zvítězili četníci

24. 6. 2004 17:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Grand Prix v kategorii tištěné reklamy získala na festivalu reklamy Cannes Lions kampaň automobilky Volkswagen na VW Polo. Pochází z dílny londýnské reklamní agentury DDB a nese název Četníci.
V Cyber bodovaly telekomunikace
Hlavní cenu získala japonská kampaň z kategorie počítačové služby a telekomunikace nazvaná Nec Ecotonoha Project. Zpracovala ji tokijská reklamní a designová agentura NEC Corporation. Kampaň zaujala svou ekologičností. Za každých sto návštěvníků vysadí NEC strom na Klokaním ostrově v Austrálii. Zatím se vysadilo 609 stromů.

-Katarína Synaková-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.