Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zápas Česka s Nizozemskem zhlédlo téměř 1,5 milionu diváků

Redakce MAM22. 6. 2004

Druhé utkání české reprezentace na Euru 2004 v sobotu zhlédlo v průměru 1,45 milionu diváků. To je o 200 000 osob více, než úvodní utkání s Lotyšskem, a dvakrát méně, než nedělní finále soutěže Česko hledá SuperStar na Nově.
“Ze všech zápasů, které Česká televize z probíhajícího mistrovství Evropy v kopané dosud nabídla, diváky přitahovalo nejvíc,” sdělil mluvčí České televize Martin Krafl.
Sobotní zápas vidělo 17,1 procenta dospělé populace a sledovalo jej 40 procent lidí, kteří měli zapnuté televizory. Utkání přitáhlo i pozornost dětí a mládeže ve věku od čtyř do 14 let – těch bylo podle údajů ČT 79.000, tj. 6,6 procenta.
Počet diváků znamená podle Krafla číslo zprůměrované na jednu minutu přenosu, v průběhu dramatického utkání se tedy měnil. Druhý poločas, v němž čeští fotbalisté dokázali otočit vývoj utkání ze 1:2 na 3:2, tak sledovalo 21,4 procenta dospělých, tedy 1,82 milionu osob.
O další zápasy druhé série základní části šampionátu byl menší zájem. Duel Německa s Lotyšskem vidělo osm procent dospělých, tedy 679 000 diváků, páteční zápas Italů se Švédy zajímal 9,1 procenta dospělých, tedy 772 000 osob. Nejmenší odezvu ze všech zápasů druhé série vyvolal páteční přenos Bulharsko – Dánsko, který zhlédlo 5,8 procenta dospělých, což je 492 000 diváků.
Dvakrát větší pozornost přilákal nedělení rozhodující zápas třetího kola základní části mistrovství, “pyrenejské” derby Španělů s domácími Portugalci. Zhlédlo jej 10,2 procenta dospělých, což je 865 000 diváků.

×

Karlovarská korunní a Praga vystoupí ze Svazu minerálních vod

Starší článek

Vyšlo první číslo časopisu 51pro

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více