Začne vycházet politický měsíčník 51pro

18. 6. 2004 10:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V pondělí 21. června vyjde první číslo nového politického měsíčníku 51pro, který bude zaměřen na pravicově smýšlející čtenáře. „Je koncipován jako plnohodnotný časopis, kriticky se vymezující k současné politické, ekonomické i kulturně-mediální scéně,“ sdělila Adéla Konopková ze společnosti Opportunitas, která bude časopis vydávat.
V časopise se budou podle Konopkové objevovat texty respektovaných českých publicistů i autorů, kteří jsou nejen považováni za odborníky ve svém hlavním oboru, ale svými postoji a názory „pravidelně vyvolávají veřejné polemiky a reakce“.
První číslo vyjde v nákladu 30 000 kusů a bude mít 60 stran.
Mezi autory prvního čísla jsou tak bývalý politik ODS Miroslav Macek, ředitel Národní galerie Milan Knížák, ekonom Karel Kříž, ředitel divadla Ta Fantastika Petr Kratochvíl, tajemník prezidenta Klause Ladislav Jakl, publicista Ivan Brezina a další.
Šéfredaktorem nového časopisu bude Marek Stoniš, jenž dříve působil například v Lidových novinách, MF Dnes, TV Nova a Týdnu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.