Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Začíná festival Cannes Lions

Redakce MAM21. 6. 2004

Letošní ročník největšího festivalu reklamy na světě Cannes Lions, který probíhá tento týden, je výjimečný dosud největší účastí klientů. Do Cannes míří top manažeři největších světových zadavatelů, jako je Procter & Gamble, McDonald’s nebo Nokia. Podle předběžných informací M&M se však Cannes Lions žádný domácí zadavatel navštívit nechystá. Českou reklamu bude reprezentovat 58 prací, nejvíce jich je zastoupeno v kategorii tiskové a venkovní reklamy. Ze zadavatelů, kteří překračují hranice sociální nebo neziskové reklamy, je zastoupen Oskar (TV, Kaspen), Pilsner Urquell (TV, Leo Burnett), Sazka (TV, Sazka), Korunní (TV, Tanagra), Staropramen (média, Mark/BBDO), Bernard (outdoor, Euro RSCG) a <==?BI?==>Durex (tisk, McCann-Erickson). Nejvíce reklam přihlásily do soutěže Leo Burnett a McCann-Erickson (14), Tanagra (7) a Euro RSCG a Mark/BBDO (4). O zlaté, stříbrné a bronzové Lvy bude bojovat celkem 16 392 prací, což je o 14 % více než v loňském roce.

-Jindřich Jirásek-

×

Cestující na Ruzyni mohou sledovat letištní vysílání

Starší článek

Tendr na Lesy vyhrál Dorland

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více