Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

XM Satellite Radio má dva miliony předplatitelů

Redakce MAM15. 6. 2004

Americká společnost XM Satellite Radio má dva miliony předplatitelů. Podnik původně předpokládal, že se k této hranici dostane později, ale nyní nastínil, že do roku 2010 chce mít až 20 milionů klientů. Konkurentem podniku je pouze společnost Sirius Satellite Radio.
Obě firmy se pohybují na relativně mladém trhu, který funguje teprve od začátku tohoto desetiletí. XM Satellite Radio začal své služby nabízet v roce 2001 a teprve loni v říjnu dosáhl prvního milionu předplatitelů, podotýká agentura Reuters.
XM Satellite i Sirius Satellite nabízejí hudbu, talkshow a zpravodajství prostřednictvím malého přijímače, který se většinou instaluje do auta. Signál k těmto přijímačům putuje ze satelitu a v obou případech je vysílání zcela bez reklam, nebo jich je pouze minimum.
Analytici přiznávají, že hranice dvou milionů klientů padla o trochu dříve než očekávali, dodávají však, že odhad růstu klientů do budoucna je příliš optimistický. “Dostanou se tam, ale nebude to do roku 2010,” podotkl analytik investiční společnosti Vintage Research Alden Mahabir.
Obě firmy, tedy XM Satellite Radio i Sirius Satellite Radio, za své služby vybírají poplatek. Ten činí zhruba deset dolarů za měsíc.
Akcie obou firem na zprávu o počtu předplatitelů reagovaly růstem, který v případě XM Satellite činil asi šest procent. Za poslední tři až čtyři roky akcie vzrostly až o stovky procent. Zpočátku totiž většina analytiků příliš nevěřila, že by lidé byli ochotni za rádio v autě platit měsíční poplatky.

×

Nejdražší na světě je Tokio, Bratislava předstihla Prahu

Starší článek

ČT údajně zneužívá dominantního postavení u filmů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více