Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vydavatel Tribune bude kvůli slabým příjmům z reklamy propouštět

Redakce MAM8. 6. 2004

Americká mediální společnost Tribune bude muset kvůli slabým příjmům z novinové reklamy přistoupit k propouštění a k dalším opatřením ke snížení nákladů. Oznámila to firma, která je vydavatelem listů Chicago Tribune a Los Angeles Times.
Mluvčí společnosti Gary Weitman uvedl, že přesný rozsah redukce počtu pracovních míst zatím nebyl stanoven. Dodal však, že by mělo jít o více než procento zaměstnanců vydavatelské divize, která má přes 20 000 pracovníků. To by představovalo propuštění více než 200 osob.
Podle firmy se výpadek příjmů z reklamy vztahuje jen na některé noviny, včetně listu Los Angeles Times. Předpokládá se, že opatření ke snížení nákladů slabé příjmy vykompenzují. Společnost proto potvrdila, že její zisk na akcii by se měl ve druhém čtvrtletí bez zahrnutí jednorázových nákladů pohybovat v rozmezí očekávaném analytiky, píše agentura Reuters.
Firma, jež má rovněž rozsáhlé televizní aktivity na mnoha trzích ve Spojených státech, dále oznámila, že celoroční nárůst zisku na akcii výrazněji nepřesáhne deset procent. Prezident vydavatelské divize Jack Fuller sice uvedl, že zájem o inzerci pracovních míst se zlepšuje, ale dodal, že další oblasti reklamy zaostávají za agresivními plány společnosti.

×

WPP začíná věřit v reklamní trh

Starší článek

Televize Nova hodlá recyklovat finalisty SuperStar

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více