Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Více lákaly zápasy českých hokejistů než fotbalistů

Redakce MAM30. 6. 2004

Cestu českých hokejových reprezentantů do čtvrtfinále letošního mistrovství světa sledovalo více televizních diváků než podobnou pouť jejich fotbalových kolegů do semifinále evropského šampionátu. Vyplývá to z údajů o sledovanosti utkání, které získala Česká televize na základě peoplemetrového měření.
Sedm utkání českých hokejistů na světovém šampionátu, který se konal v Praze a v Ostravě, vidělo na televizních obrazovkách v průměru 1,84 milionu diváků, tedy 21,6 procenta dospělé populace. Čtyři dosud odehrané zápasy fotbalistů na Euru zhlédlo v průměru 1,61 milionu diváků, tedy 19 procent dospělých.
Nejméně atraktivním utkáním domácího mužstva byl pro televizní diváky na MS v hokeji osmifinálový duel s Rakouskem, který sledovalo 1,37 milionu lidí. To ale bylo o 128 000 diváků více než při úvodním zápasu fotbalistů s Lotyšskem na ME a jen o 79 000 diváků méně, než kolik jich sledovalo dramatické měření sil s Nizozemskem. Zápas, v němž čeští fotbalisté obrátili stav z 0:2 na 3:2, totiž vidělo 1,45 milionu diváků.
„Tréninkovou“ kanonádu českých hokejistů v utkání s Kazachstánem (7:0) zato v dubnu sledovalo na ČT 1,62 milionu lidí. Klání českých a německých fotbalistů pak v červnu sledovalo přibližně stejně diváků jako dubnové hokejové utkání Česka s Lotyšskem (1,77 milionu).
Nejvíce diváků při MS v hokeji přilákala čtvrtfinálová bitva mezi domácím týmem a mužstvem Spojených států, kterou vyhráli Američané na samostatné nájezdy. Přenos sledovalo v průměru 2,7 milionu diváků, tedy téměř třetina dospělých.
Ze zápasů české reprezentace na Euru zatím nejvíce táhlo čtvrtfinále s Dánskem – to vidělo 1,98 milionu diváků. Sledovanost českého fotbalového týmu však zápas od zápasu roste, a dá se proto předpokládat, že při čtvrtečním semifinále Česka s Řeckem bude toto číslo opět vyšší.

Zavřít reklamu

Průzkum: Češi považují za správné odměnit děti za vysvědčení

Starší článek

Sněmovna dál řeší, co se stane s poplatky za TV a rozhlas

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heffron

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.