Veverkovou ve funkci mluvčí vlády zatím nahradil Marek

1. 6. 2004 08:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mluvčí vlády a ředitelku tiskového odboru Úřadu vlády Annu Veverkovou, která poslední květnový den skončila, v obou funkcích dočasně nahradil její nynější zástupce Jindřich Marek. Premiér Vladimír Špidla mluvčího či mluvčí kabinetu stále vybírá. „Odcházím do Svazu průmyslu a dopravy,“ řekla Veverková s tím, že se tam bude zabývat „vnějšími vztahy a marketingem“.
S vládou se prý Veverková, která tlumočila názory kabinetu od jeho jmenování v roce 2002, rozloučila při jejím zasedání minulý týden ve středu. „Bylo to těžké, protože na mne byli všichni hodní,“ uvedla. Všichni mi děkovali. Na slzy ale nedošlo, poznamenala.
Podle kuloárových informací Úřadu vlády má premiér mnoho typů. Prohlásil prý ale, že „to má čas“. Tiskový odbor mu prý dodal jména mnoha kandidátů, kteří by mohli tuto funkci zastávat, výhradně ale mužů. Ve Strakově akademie panuje ale přesto přesvědčení, že to bude opět žena.
Veverková nastoupila do Úřadu vlády v červenci 2002, tehdy ještě jako Stárková. O odchodu z úřadu uvažovala už loni na jaře. Zdůvodňovala to tím, že nemá ve funkci mluvčí čas na výchovu svých dětí. Loni v září ji přibyla další funkce, a to ředitelky tiskového odboru.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.