Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Velkoplošné projekce fotbalu nabízejí volný reklamní prostor

Redakce MAM22. 6. 2004

Společnost Event Concept pořádající pro značku piva Gambrinus a společnost ING přenos fotbalových utkání z Mistrovství Evropy ve 12 městech po celé České republice, se rozhodla uvedenou promotion otevřít na poslední moment ještě pro další zájemce. Podle Jakuba Dlouhého ze společnosti Event Concept se tak naskýtá možnost pro další zadavatele reklamy. “V současné době máme k dispozici ještě několik volných časů pro umíštění televizních spotů a samplingu některých výrobků. A v případě, že se nám ozve někdo s nějakou další možností kreativního využití této akce, vyjdeme mu vstříc,” uvedl Dlouhý.
Velkoplošné projekce budou dále probíhat podle úspěšnosti české fotbalové reprezentace na Euru. A protože naši reprezentanti jsou již jistými vítězi skupiny D, budou se projekce určitě realizovat k utkání s Německem (ve středu 23. 6.) a ke čtvrfinálovému utkání (v neděli 27. 6.). Akce v souvislosti s případným semifinále, resp. finále jsou naplánovány na 1. 7. resp. 4. 7. 2004. Projekce ke každému ze zmíněných utkání budou realizovány vždy ve čtyřech vybraných městech. Více informací naleznou zájemci na www.fandime.cz.

×

Novým hostem u Simpsonových má být arcibiskup z Canterbury

Starší článek

Karlovarská korunní a Praga vystoupí ze Svazu minerálních vod

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více