Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V on-line nákupech dominují muži

Redakce MAM18. 6. 2004

Téměř 70 % aktivních uživatelů českého internetu má zkušenosti s nákupem zboží či služeb přes internet. Podle dalších zjištění z výzkumu společnosti United Interactive ze začátku letošního června využila v průběhu posledních 3 měsíců internet pro on-line nákup skoro třetina respondentů. Výrazně aktivnější v nákupech jsou muži (57 %) než ženy (43 %). V posledním kvartále vydalo za on-line nákupy více než 5 tisíc korun 32 % uživatelů internetu, více než 20 % naopak neutratilo více než jeden tisíc korun. Většina uživatelů internetu (83%) má s on-line nákupem převážně pozitivní či zcela pozitivní zkušenosti.
Nejčastěji se na síti nakupují knihy, CD, DVD a videokazety. Roste nákup elektroniky a hardware. Nejčastěji se platí dobírkou (66 %) nebo převodem z účtu (31 %).
“Éra, kdy internet sloužil pouze jako zdroj informací o výrobcích a službách, se pomalu začíná lámat. Podle našich odhadů by se do dvou let měl český internet stát rovnocenným maloobchodním kanálem nejen pro drobný artikl, ale také pro nákladnější zboží,” domnívá se Martin Hošek z United Interactive.
United Interactive provádí výzkumná šetření v rámci panelu aktivních uživatelů českého internetu, tzv. United Panel. Pracuje s výběrovým souborem 1189 aktivních uživatelů českého internetu (tj. uživateli, kteří využívají internet alespoň jednou týdně).

-sch-

×

SuperStar: Obchod za miliardu

Starší článek

Surfeři favorizovali ODS a Zelené

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více