Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

TNS Factum má jediného vlastníka; jméno mění na Factum Invenio

Redakce MAM14. 6. 2004

Agentura pro výzkum veřejného mínění, průzkum trhu a marketingové poradenství TNS Factum změnila jméno i vlastníka. Jejím stoprocentním vlastníkem se stal jeden ze zakladatelů agentury Jan Herzmann; jméno mění agentura na Factum Invenio. „Odkoupil jsem podíl od společnosti TNS EMNID GmbH i od dalších společníků a stal jsem se jediným majitelem agentury,“ oznámil Herzmann.
Společnost se bude podle nového vlastníka i nadále orientovat na výzkum veřejného mínění, průzkumy trhu a marketingové poradenství. Herzmann zároveň zdůraznil, že tato privatizace není spojena s žádnou finanční či lobbistickou skupinou, a popřel tak zprávy o tom, že TNS Factum chtěla koupit skupina PPF. „Firma bude i nadále vystupovat zcela neutrálně. Příklon k nějaké skupině totiž znamená ztrátu její důvěry,“ řekl Herzmann.
Nový majitel změnil jméno agentury na Factum Invenio, v obchodním rejstříku je zatím vedena pod starým jménem TNS Factum. „Zažádali jsme o změnu, budeme rádi, když to do září bude,“ dodal Herzmann.
Agentura vznikla v roce 1991 pod názvem Sofres-Factum, poté dlouho patřila pod světový řetězec TNS. Společnost Factum je členem české oborové asociace SIMAR i evropské ESOMAR, ale také Britské obchodní komory či Francouzko-české obchodní komory.

Zavřít reklamu

Reklama spojená s ME v kopané se odhaduje na půl miliardy

Starší článek

Agentury a výrobci proti omezení reklamy na ČT

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Eos

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.