Tendr na Lesy vyhrál Dorland

21. 6. 2004 10:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výběrové řízení na dodávky služeb v oblasti komunikace, jež vyhlásil Státní podnik Lesy České republiky, vyhrála reklamní agentura Dorland. Původně se tendru zúčastnilo sedm agentur, přičemž do druhého kola, vyhlášeného 9. června, postoupily Mark/BBDO, Peacock a Dorland. „Teď budeme zhruba tři týdny jednat o smlouvě a balíku služeb, které pro nás bude agentura Dorland zajišťovat,“ dodal pro M&M tiskový mluvčí LČR Jan Řezáč. Dosavadní komunikační agenturou pro Lesy ČR byla Creative Direction.

-Katarína Synaková-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.