Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Téměř polovina národa využívá zahrádky

Redakce MAM7. 6. 2004

Vlastní či pronajatou zahradu využívá k odpočinku téměř polovina české populace. Vyplývá to z průzkumu agentury Market&Media&Lifestyle – TGI. Většina lidí se věnuje zahrádkaření, najdou se však i tací, kteří si na ní vybudují například vlastní domácí farmu.
Lidé nejčastěji na zahrádce pěstují ovocné stromy, květiny a zeleninu. V průzkumu to uvedlo kolem tří čtvrtin zahrádkářů. Zhruba třetina lidí se na zahrádce snaží chovat slepice či jinou drůbež, někteří se pokoušejí vybudovat domácí farmu. Takto ale v průzkumu odpovědělo pouze 1,3 procenta dotázaných zahrádkářů.
Rozloha zahrad je nejčastěji mezi 200 a 1000 metry čtverečními. Větší pozemky, do jednoho hektaru, má osmina dotázaných a pozemkem větším než hektar se mohou pochlubit zhruba tři procenta respondentů. Naopak malou zahrádkou do 200 metrů čtverečních má pětina lidí.
Oblibu v zahrádkaření potvrzují i údaje o útratách obyvatelstva v prodejnách zaměřených na zboží pro dům, dílnu a zahradu. Jejich obraty v poslední době nabývají na významu. Loni celkové tržby těchto obchodů dosáhl 20 miliard korun. Průměrné roční výdaje domácností za toto zboží činí zhruba 18 000 korun.

×

Mattoni v nové sklenici

Starší článek

Ve středních Čechách začalo vysílat rádio Nový Preston

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více