Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Telecom dostal od ČTÚ licenci na digitální televizi

Redakce MAM24. 6. 2004

Český Telecom může spustit komerční provoz digitálního televizního vysílání. Firma dostala od Českého telekomunikačního úřadu licenci k vybudování sítě a šíření digitálního televizního a rozhlasového signálu, která rozšiřuje dřívější povolení k testovacímu provozu, informoval mluvčí společnosti Vladan Crha.
“Nastupujeme na nový systém vysílání, který bude postupně nahrazovat analogové vysílání,” uvedl obchodní ředitel Telecomu Roman Stupka. Firma podle něj zahájí experimentální provoz do 1. srpna. Firma o povolení požádala koncem minulého roku.
Telecom digitální vysílání testuje v Praze a v Brně. Po komerčním spuštění počítá s vybudováním sítě buňkových vysílačů o nižších výkonech, které by zajišťovaly pokrytí zejména ve velkých městech a jejich okolí.
Digitální televizní vysílání v ČR od roku 1999 testují České radiokomunikace a společnost Czech Digital Group.
Podle vládní koncepce digitalizace by měly v tuzemsku vzniknout tři programové skupiny, takzvané multiplexy. Jeden by patřil televizi Nova, další Primě a poslední by byl veřejnoprávní. Pro Primu by zřejmě vysílání zajišťovala Czech Digital Group a v případě Telecomu se nejčastěji hovoří o spojenectví s Českou televizí, pro kterou již nyní zajišťuje digitální distribuci signálu ze studií k vysílačům. ČRa poskytují podobnou službu Nově.
První komerční digitální vysílání by podle dřívějších odhadů ministerstva informatiky mohlo začít na přelomu tohoto a příštího roku. Digitální televizní vysílání přinese zlepšení kvality zvuku a obrazu, větší počet kanálů, interaktivní služby a možnost mobilního příjmu. Pro uživatele však bude rovněž znamenat nutnost pořídit si ke stávajícím přijímačům takzvaný set top box, jehož cena začíná na 1500 korunách.

×

PR agentury na konferenci v Praze jednají o práci v rozšířené EU

Starší článek

Sledovanost zápasu Česka s Němci překonala dosavadní rekord

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více