Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

SZIF vybral pro propagaci potravin sdružení agentur BBK Advertising Bolider

Redakce MAM30. 6. 2004

Sdružení agentur BBK Advertising Bolider zvítězilo ve veřejné obchodní soutěži na propagaci českých potravin. Soutěž vypsal Státní zemědělský intervenční fond a vítěze vybral z osmi nabídek. Na propagaci agrárních produktů by mělo jít během dvou let 85 až 200 milionů korun.
Pro tento účel byl na SZIF vytvořen marketingový odbor, který vypracovává strategii propagačních aktivit, zahrnující například tuzemské i zahraniční výstavy a kontraktační akce. Spravuje také značku Klasa pro kvalitní české potraviny. Vybrané agentury mají dodávat a obstarávat jednotlivé propagační činnosti.
Termín zahájení prvních akcí s vybraným sdružením se odvíjí od zákonných lhůt. Dle zákona o veřejných zakázkách má každý neúspěšný účastník možnost odvolat se do deseti dnů od obdržení rozhodnutí o výsledcích soutěže k řediteli SZIF. Pokud se nikdo neodvolá, lze po uplynutí této lhůty uzavřít s vítězem smlouvu a zahájit společnou práci.
Případný stěžovatel se ale může ještě dále odvolat k Úřadu na ochranu hospodářské soutěže. V takovém případě nelze až do finálního rozhodnutí ÚOHS považovat veřejnou obchodní soutěž za uzavřenou, uvedla Sluková.

×

Útraty Čechů kartami Visa za rok stouply o polovinu

Starší článek

Lidé už koupili 55 000 kusů desky Česko hledá SuperStar – Top 10

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více