SZIF vybral pro propagaci potravin sdružení agentur BBK Advertising Bolider
Sdružení agentur BBK Advertising Bolider zvítězilo ve veřejné obchodní soutěži na propagaci českých potravin. Soutěž vypsal Státní zemědělský intervenční fond a vítěze vybral z osmi nabídek. Na propagaci agrárních produktů by mělo jít během dvou let 85 až 200 milionů korun.
Pro tento účel byl na SZIF vytvořen marketingový odbor, který vypracovává strategii propagačních aktivit, zahrnující například tuzemské i zahraniční výstavy a kontraktační akce. Spravuje také značku Klasa pro kvalitní české potraviny. Vybrané agentury mají dodávat a obstarávat jednotlivé propagační činnosti.
Termín zahájení prvních akcí s vybraným sdružením se odvíjí od zákonných lhůt. Dle zákona o veřejných zakázkách má každý neúspěšný účastník možnost odvolat se do deseti dnů od obdržení rozhodnutí o výsledcích soutěže k řediteli SZIF. Pokud se nikdo neodvolá, lze po uplynutí této lhůty uzavřít s vítězem smlouvu a zahájit společnou práci.
Případný stěžovatel se ale může ještě dále odvolat k Úřadu na ochranu hospodářské soutěže. V takovém případě nelze až do finálního rozhodnutí ÚOHS považovat veřejnou obchodní soutěž za uzavřenou, uvedla Sluková.