Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Stanice ITV letos zahájí provoz dalšího kanálu

Redakce MAM24. 6. 2004

Britská komerční televize ITV zahájí v letošním čtvrtém čtvrtletí provoz třetího kanálu, který bude zaměřený na diváky ve věku nad 35 let. Oznámila to firma a dodala, že spuštění nového kanálu by mělo přispět ke ztrojnásobení jejích příjmů z nepozemního vysílání během tří let.
Společnost, která letos vznikla spojením televizních firem Carlton a Granada, kontroluje více než polovinu britského trhu s televizní reklamou. Stejně jako veřejná televize BBC však stále ztrácí diváky, protože čím dál více domácností sleduje kabelové a satelitní kanály, jež nabízí například dominantní britská placená televize BSkyB.
Firma ITV uvedla, že její čisté příjmy z reklamy se v prvním pololetí letošního roku zvýšily o zhruba 4,9 procenta. Oznámila také, že do roku 2007 hodlá dosáhnout ročních příjmů ze svých digitálních kanálů ve výši 150 milionů eur.
“Toto je docela příznivá zpráva, která trochu zmírní některé obavy,” řekl Colin Morton, investiční ředitel společnosti BWD Rensburg, jež vlastní část akcií ITV. Dodal, že příjmy z reklamy jsou vyšší, než se očekávalo, napsala agentura Reuters.

×

Britská BBC chce konkurovat Al-Džazíře vysíláním v arabštině

Starší článek

Spot na Korunní posoudí rada pro reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Togethxr

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu s laxní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více