Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Španělský televizní kanál Telecinco vstoupil na burzu

Redakce MAM25. 6. 2004

Španělský televizní kanál Telecinco ve čtvrtek vstoupil na burzu a jeho tržní hodnota se zvýšila o 16 procent. Analytici vysvětlují zájem investorů tím, že emise španělské firmy je v porovnání s evropskými rivaly levná. Telecinco je největší španělský nevládní provozovatel televizního vysílání.
Odpoledne se akcie společnosti prodávaly za 11,84 eura. Emise sice byla pod svým vrcholem, stále však byla vyšší o 16,6 procenta proti zahajovací ceně 10,15 eura. Tržní hodnota firmy tak vzrostla zhruba o 400 milionů na 2,9 miliardy eur.
“Burzovní debut byl úspěšný,” shrnul analytik společnosti Fortis v Madridu. Dodal, že je nynější cena emise blízko odhadům Fortisu. Závěrečná cena emise přesto byla v dolním konci rozpětí, které očekávali analytici, napsala agentura Reuters.

×

Novou mluvčí ČSA Jitka Novotná

Starší článek

Spameři kradou osobní údaje a přidávají je do zpráv

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více