S&P: Nejpoužívanějším internetovým vyhledávačem je Google

9. 6. 2004 09:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Téměř polovina všech uživatelů internetových vyhledávačů dává přednost službám společnosti Google. Oznámila to agentura Standard & Poor’s Equity Research Services, ale dodala, že firma, jejíž akcie by se měly brzy dostat na burzu, bude kvůli expanzi do nových aktivit čelit problémům.
Z průzkumu, který na zakázku Standard & Poor’s provedla výzkumná společnost InsightExpress, vyplývá, že 48 procent uživatelů pracuje nejčastěji s vyhledávačem Google. Další místa obsadily vyhledávače Yahoo (20 procent), MSN firmy Microsoft (14 procent) a AOL (sedm procent). Uživatelé podle průzkumu dávají vyhledávači Google přednost kvůli přesnosti jeho výsledků. Více než šest z deseti uživatelů tohoto vyhledávače by nicméně přistoupilo ke změně, pokud by jim byly nabídnuty lepší služby.
Pouze necelá čtvrtina uživatelů internetových vyhledávačů by si v případě nabídky pravděpodobně zaregistrovala a pravidelně využívala novou osobní e-mailovou službu, jež by nabízela neomezené ukládání dat, e-mailové vyhledávání a cílenou reklamu. Právě to slibuje služba Gmail, kterou Google testuje.
„Domníváme se, že firma Google a její akcie budou čelit rizikům souvisejícím s komercializací nabídky, potížemi se zaváděním nových produktů a služeb a konkurencí ze strany firem, jako jsou Yahoo a Microsoft,“ uvedl analytik Scott Kessler z agentury Standard & Poor’s.
Podle předběžného odhadu Standard & Poor’s by se měla tržní hodnota společnosti Google, která nyní připravuje prvotní emisi akcií, pohybovat od 33 do 40 miliard dolarů, napsala agentura Reuters.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.